Link site ROSE
Orar ROSE simulare-evaluare an I trim III Aprilie - Iunie 2019 - PDF
orar ROSE AN I Trimestrul III aprilie - iunie 2019 - PDF
Orar ROSE an I trim III- Aprilie-Mai 2019 - Consiliere - PDF
Orar ROSE ORE REMEDIALE an I trim II- Martie 2019 - PDF
Orar ROSE SIMULARI/EVALUARI ROSE an I trim II-Martie 2019 - PDF
Orar ROSE CONSILIERE/ORIENTARE an I trim II- Martie 2019 - PDF
Orar - Consiliere si orientare - An I Trimestrul II Februarie 2019 - PDF
Orar Simulari-Evaluari proiect ROSE an I trim II - Februarie 2019 - PDF
Orar ore remediale ROSE - an I trim II - Februarie 2019 - PDF
Orar Simulari-Evaluari proiect ROSE an I trim II - PDF
Orar ore remediale ROSE - an I trim II - Ianuarie - PDF
ORAR - PDF
Echipa de implementare a proiectului ROSE - personal didactic de conducere si personal auxiliar - PDF
Rezultate selectie cadre didactice ROSE 2018 2019 - PDF
Anunt selectie cadre didactice - PDF
Proiectul privind Invatamantul Secundar (ROSE)
Schema de Granturi pentru Licee
Beneficiar: Liceul Tehnologic Transilvania Baia Mare, Maramures
Titlul subproiectului: Construim (caractere), Dezvoltam (aptitudini), Indrumam (viitorul) - CDI
Acord de grant nr. 462/SGL/RII/01.10.2018
Lansarea proiectului ROSE, subproiect Construim (caractere), Dezvoltam (aptitudini), Indrumam (viitorul)-CDI
Liceul Tehnologic Transilvania Baia Mare anunta lansarea Proiectului privind Invatamantul Secundar (ROSE - Romanian Secondary Education Project), subproiect Construim (caractere), Dezvoltam (aptitudini), Indrumam (viitorul)-CDI(cod proiect 1421), Incepand cu data de 01.10.2018 (acord de grant nr. 462/SGL/RII/01.10.2018), implementat de catre Ministerul Educatiei Nationale (MEN), prin Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa (UMPFE).
Proiectul se va derula pe o perioada de 48 luni, colegiul nostru avand la dispozitie un buget de 100.000 EUR (451.290 lei - categoria de grant mediu) pentru implementarea activitatilor si dotare.
In anul scolar 2017 - 2018, echipa de elaborare a propunerii de proiect, formata din: prof. Todorut Victor - director, prof. Orha Ioan - director adjunct, prof. Dumitrascu Doina, prof. Boje Lidia, prof. Mile Paula, prof. dr. Franc Sorin Mihai, prof. Seciu Mihaela, Moldovan Rodica - secretar, Lenghel Calin - informatician, a analizat necesitatile educationale ale elevilor din clasele de zi si seral si a Intocmit un plan de activitati care sa vina In sprijinul lor, sub forma de ore remediale la materii precum romana, matematica, engleza, franceza, fizica-chimie, geografie, socio-umane, biologie si TIC, activitati de simulare-evaluare, de consiliere si orientare si activitati extracurriculare sub forma de excursii tematice, concursuri si workshop-uri, avand ca scop dezvoltarea abilitatilor cognitive de analiza, sinteza si sistematizare, precum si cresterea capacitatii elevilor de a face fata stresului inerent unui examen.
De asemenea, In scopul crearii unui cadru optim de derulare a activitatilor de documentare, se doreste Infiintarea si dotarea unui Centru de Documentare si Informare In institutie, facilitand astfel accesul elevilor la informatie. Existenta unui CDI va crea ambientul perfect pentru realizarea unor activitati activ-participative de predare-Invatare, lectii interactive, activitati extrascolare, accesul elevilor la modele de subiecte de bacalaureat, precum si realizarea atestatelor profesionale necesare absolvirii cu succes a studiilor liceale.
Incepand cu data de 01.10.2018, a fost semnat acordul de grant, urmand ca echipa de management al proiectului, formata din: prof. Boje Lidia - coordonator de grant al proiectului, prof. Dumitrascu Doina - asistent proiect (responsabil activitati de sprijin si activitati extrascolare), Poenaru Sava - administrator financiar I - responsabil financiar al proiectului, Szalontai Nadia - administrator financiar II - responsabil pentru realizarea achizitiilor din proiect, sa selecteze echipa de implementare a proiectului si sa demareze activitatile propuse.
Obiectivul general al proiectului este ameliorarea rezultatelor la Invatatura si la examenul de absolvire a elevilor de liceu pe perioada proiectului si dupa aceasta, iar obiectivele specifice ale proiectului sunt: O1: reducerea absenteismului prin scaderea cu 2,5% anual a numarului total de absente ale elevilor de liceu; O2: cresterea procentului de absolvire a liceului cu 1% anual si a sustinerii examenului de atestat profesional al elevilor din clasele terminale (100%); O3: cresterea procentului de Inscriere si promovare a examenului de Bacalaureat cu 1% anual al elevilor din clasele terminale; O4: Crearea cadrului de derulare a activitatilor de documentare si informare prinĀ Infiintarea si dotarea unui Centru de Documentare si Informare.
In sprijinul activitatilor propuse, vom colabora cu conducerea colegiului, cu comunitatea scolara si comunitatea locala.
|